Αποστολές – Razou Women's Collection | Γυναικεία Ρούχα, Εύβοια
  • Περιληπτικά:

    • ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – μόνο αλλαγές για άλλο νούμερο/χρώμα ή λόγω λάθους στην αποστολή
    • Όλες οι αλλαγές είναι για αγορές online
    • Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από σας
    • Τα προϊόντα πρέπει να είναι αφόρετα, να μην έχουν πλυθεί και οι ετικέτες να μην έχουν καταστραφεί
    • Όλες οι αλλαγές απαιτούν τηλεφωνική επικοινωνία – καλέστε 22280-25-584 ή 6981-081-091 (Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 9:00 - 14:30, Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9:00 - 14:00 & 17:00 - 21:00)

    Επεξεργασία Επιστροφών

    Επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία για 2-5 εργάσιμες ημέρες από την παράδοση

    Τα μεταφορικά τέλη τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Tο κόστος των αλλαγών ειναι 5€. Παραλαμβάνετε το νέο ρούχο και δίνετε στο κούριερ το παλιό

    Πίστωση Καταστήματος

    Πίστωση εκδίδεται μόνο μέσω email

    Πίστωση ισχύει για αγορές online και για χρήση στο κατάστημα

    Πολιτική Επιστροφών

    Γνωρίζουμε ότι δεν μπορεί να ταιριάζει κάθε ρούχο που αγοράσετε & γι' αυτό μερικές φορές χρειάζεται αλλαγή. Προσφέρουμε εύκολες αλλαγές χωρίς ταλαιπωρία. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ONLINE. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ.

    Όλες οι αλλαγές πρέπει να γίνουν μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής από σας.

    Όλα τα στοιχεία πρέπει να επιστραφούν σε μας στην αρχική τους κατάσταση, να μην είναι φορεμένα, ναι είναι άπλυτα, και χωρίς καπνό από τσιγάρο.

    Αγορές ειδών εκπτώσεων και προσφορών είναι τελικές και δεν μπορούν να αλλαχθούν.

    Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν με την αρχική τους ετικέττα. Ενδύματα χωρίς αρχικές ετικέτες ή που δεν συμμορφώνονται με την πολιτική επιστροφών μας θα απορριφθούν.

    Δεν πληρώνετε μεταφορικά τέλη. Τα μεταφορικά κόστη για επιστροφές είναι ευθύνη της εταιρίας.

    Κατεστραμμένα προϊόντα ισχύουν μόνο για πίστωση για αγορές από το κατάστημα. Ζημιές σε ενδύματα πρέπει να αναφέρονται πριν φορεθούν. Οι ετικέτες πρέπει να μην αφαιρεθούν.

    Εάν θέλετε να αλλάξετε το ρούχο σας για με ένα διαφορετικό μέγεθος, θα πρέπει να στείλετε το αρχικό προϊόν πίσω σε μας. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, τότε θα εκδοθεί πιστωτικό υπόλοιπο για το επιστρεφόμενο προϊόν το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αγοράσετε ένα άλλο μέγεθος. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το νέο προϊόν που θέλετε θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο όταν η επιστροφή σας φτάσει σε μας. Πριν κάνετε την επιστροφή παρακαλώ καλέστε μας στο 22280-25-584 ή στο 6981-081-091 (Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 9:00 - 14:30, Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9:00 - 14:00 & 17:00 - 21:00).

    Οδηγίες Επιστροφών

    Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε τη Φόρμα Επιστροφών

    1. Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφών μας παραπάνω για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει όλες τις απαιτήσεις επιστροφής. Τα προϊόντα που επιστρέφονται αλλά δεν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτά & επιπλέον τα ταχυδρομικά τέλη για να μας επιστραφεί το προϊόν θα πρέπει να καταβληθούν από σας.
    2. Κατεβάστε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε παραπάνω με τις πληροφορίες του προϊόντος που επιθυμείτε να επιστρέψετε.
    3. Διπλώστε το ρούχο και τοποθετήστε το όπως το παραλάβατε. Συμπεριλάβετε τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής και αποστείλετε στο info@razou.gr.

    Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα: Εάν ένα προϊόν που λάβατε ήταν κατεστραμμένο ή ελαττωματικό η εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να ενημερωθεί μέσα σε 3 ημέρες για μια πλήρη επιστροφή. Γνωστοποίηση που θα γίνει πέρα της 3ης ημέρας δεν θα γίνει δεκτή.

    Έχω λάβει λάθος προϊόν, τι μπορώ να κάνω;

    Στόχος μας είναι να σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν, όμως, είμαστε όλοι άνθρωποι και τα λάθη είναι αναπόφευκτα. Αν στείλουμε λανθασμένο προϊόν, απλά επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο στο 22280-25-584 ή στο 6981-081-091 (Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 9:00 - 14:30, Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9:00 - 14:00 & 17:00 - 21:00) και θα το διορθώσουμε το συντομότερο δυνατό.